lørdag den 30. juni 2012

Forfærdelig tv udsendelse

Jeg har viasatplay og der så jeg et afsnit af Ekstreme samlere.
Kan godt lide at se det program(:
Men denne gang begyndte jeg helt at græde.

En dame boede virkelig slemt. Hun havde ikke en sti, hun kunne gå på.
Hun havde virkelig mange katte. Der lå katteafføring over alt, og jeg mener over alt.
På tingene, gulvene, bordene osv.

Jeg synes, kattene så syge ud, men hun sagde, de ikke fejlede noget.
Så kom en psykolog, og hun spurgte også, om de ikke var lidt tynde i det.
Så tynde mente ejeren heller ikke, de var.

Der kommer nogle dyrelæger og eksperter, der har forstand på dyr.
De fandt døde katte i huset, der lå under tingene. De fandt nyfødte killinger, der var døde.

Da ejeren fik at vide, katte var døde, blev hun ikke ked af det. Hun begyndte at give en fra hendes familie skylden pga. at et fjernsyn stod i vejen osv osv. Undskyldninger var der masser af.

Pludselig finder de kattekillinger, der er i live. De var 1 døgn gamle. Men så ser man bagefter, at de senere fandt en kat mere, der var død.

De fleste af kattene var syge. En af dem var blind.

Den dame benægtede alt. Da en mand fortalte, at det var farligt at bo der pga al den afføring, sagde hun, hun ikke var død endnu. Og da han fortalte, at det var kattene, så sagde hun, der ikke var nogle katte, der var døde. Så sagde han, at han havde en sæk fuld med døde katte.
Hun var så skide ligeglad med, at de katte var døde.
Nogle af dem anede hun ikke, hun havde.
Hun vidste ikke, at kattene havde været gravide osv.

Der blev fundet 36 katte, og 13 af dem var døde.

Til sidst fik man at vide, hun fik lov til at få 2 af kattene, når de var blevet raske.
Og det synes jeg ikke, hun burde have fået lov til.
Fordi de sagde til sidst, hun stadig købte ting fra genbrugen hver dag.
Psykologen troede ikke på, hun blev rask.

Jeg blev så ked af det, da jeg så, hun havde katte. At kattene skulle leve i det rod.
Jeg tænkte ikke på hende, fordi hun synes selv, hun kunne overskue det, og at hun havde det godt, men kattene havde intet valg.

Årh, hvor er jeg glad for, at mine dyr har det så godt<3

Det er bare så forfærdelig trist, at nogle ikke tænker på dyrene. At de benægter, at dyrene har det skidt osv.

Havde bare brug for at komme ud med det. Havde/har det så skidt over den udsendelse.

Kram Heidi:(

2 kommentarer:

  1. Tak for din kommentar på min blog. Din blog og rigtig fin og jeg tænkte på om vi skulle følges? :-)

    www.bloggingbymilla.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Jeg vil meget gerne følges.
    Bliver fast læser med det samme(:

    SvarSlet