søndag den 24. juni 2012

Dyrehaven

Idag var jeg, Casper og min lillesøster Julie i Hadsunds dyrehave.

Hold da op en fantastisk oplevelse.
At være så tæt på bambierne.
Vi havde brød og gulerødder med, og de stod helt tæt op ad en, og de var helt vilde med at få brødet og gulerødderne.



Der var også geder, og dem var vi også inde ved.
Der var en lille baby ged, og nej, hvor var den kær.
Den ville bide i alt hele tiden, og specielt min lillesøster var den vild med.


Jeg har haft sådan en god dag. Og det var en rigtig stor oplevelse for mig.
Derinde blev jeg endnu en gang bekræftet i, at mit hjerte tilhører dyrene. (Udover Casper)
Jeg følte mig så godt tilpas, og det at de var så tæt på en, det var bare så skønt.

Kram Heidi(:


4 kommentarer:

  1. Hej..
    Det er en fin blog du har dig her:-)
    Kan se du har været forbi min blog, og er nu blevet fast læser af din... Kunne du tænke dig at gengælde?:-)

    http://ida-agnesfashion.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Wow nogle fine billeder, der er simpelthen så hyggeligt i Dyrehaven. :)

    SvarSlet
  3. Søde billeder :)

    xoxo Line
    deterlinesliv.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Ida-Agnes: Vil meget gerne følges.
    Bliver fast læser med det samme(:

    Nicoline Berthy: Mange tak(: Ja, der er virkelig bare så hyggeligt der.

    Line: Mange tak(:

    SvarSlet