torsdag den 7. juni 2012

Dejligt med fri

Nu skal jeg ikke noget imorgen og lørdag, og hvor er det skønt for en gang skyld.
Jeg er også helt smadret, fordi der har været så meget de sidste par dage.

Håber på, jeg får penge imorgen, så jeg kan købe nogle Disney film(:

Fox har været ved dyrelægen og blevet vaccineret, og det gik godt. Jeg var ikke selv med, men Casper siger, han ikke pev denne gang.
Og han har ikke nogle bivirkninger. Sidste år var han så træt, at da vi besøgte min far og stedmor, lå han og sov på sofaen på et tæppe. Så løftede han røven og tissede på tæppet. Så sov han videre.
Nu render han da rundt.

I aften skal vi have noget lækkert mad. Høns i aspargs.
+ der kommer Little Miss Perfect og Top Model.
Elsker denne tv aften(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Det er altid dejligt at ha sådan nole dage hvor man bare ikke skal nok :)

    xoxo Line
    deterlinesliv.blogspot.com

    SvarSlet