lørdag den 23. juni 2012

Cafe besøg

I aften var jeg og Casper på cafe med min mor, stedfar og lillesøster.
Det sker ikke så tit, jeg er på cafe, men elsker at gå på cafe.
Det er faktisk kun 3 gang, jeg og Casper er på cafe sammen.


Jeg fik selvfølgelig kakao. Jeg elsker kakao.



Prøv lige og se hvor smukt det var på siden.




Så fik jeg brownie med soft ice og solbærcyltetøj på.
Uuh får det helt skidt ved tanken om det, fordi det mættede så meget.

Da min søster boede på fyn, gik vi ofte på Baresso.
Det var hyggeligt, og så elsker jeg deres kakao der(:

Det har været en rigtig hyggelig aften. Vi så ikke så mange Sankt Hans bål, da vi var ude og køre.

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Fin blog - jeg vil med glæde følges, hvis du følger mig, vil jeg følge dig
    Mvh Tilde :)
    tildegroth.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg bliver fast læser med det samme(:

    SvarSlet