søndag den 6. maj 2012

Caspers 25 års fødselsdag

Så er jeg tilbage(:
Hvor har jeg savnet at blogge.
Men hvor var det en kanon god fødselsdag, Casper holdte igår.
I får lige nogle billeder(:


Bordene med Amerikansk tema.


Kage bordet.


Mig og Mette.


Mig og Casper<3


Min smukke mand<3

 

Noget af den lækre mad.


Den lækre mad.


Den lækre mad.



Mig og min far.


Mig og min stedmor.

Casper fik en masse gode gaver.
Jeg holdte tale, og der var en sang fra mig og min oldemor.
Jeg begyndte at græde under talen, og det var jeg ret overrasket over, jeg gjorde.
Men kunne se, Casper fik tåre i øjnene, og så begyndte jeg at græde, også fordi jeg snart skulle til og sige noget om Freja i talen. Det var lidt pinligt, men ellers gik hele festen rigtig godt.
Vi er kommet sent i seng i nat, og jeg er ret træt nu.

Kram Heidi(:







2 kommentarer:

  1. Hvor ser det lækkert ud og med et flot gennemført amerikansk tema, du må virkelig have haft travlt :0)

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Er nok mere min kæreste, der har haft travlt.
    Jeg var mere assistenten(:

    SvarSlet