torsdag den 17. maj 2012

Kræmmermarked

I dag har jeg og Casper været ved Middelfart kræmmermarked.
Det var vi også sidste år, og i kan se, hvad vi købte sidste år i dette indlæg http://dyreglad-pige.blogspot.com/2011/06/dejlig-hyggedag.html

I år købte jeg 10 gnavepinde, altså nogle forskellige nogle. Nogle af dem minder om pedigree denta stix.
Så købte vi en klov. Ligesom et griseøre bare en klov.

Så købte Casper sådan en man kan sætte på ens solskærm i bilen, hvor der kan sidde cder i.
Så købte han nogle sjove slikpastiller til min lillebror.


Mig ved Middelfart kræmmermarked


Jeg købte også en lille gave til min stedmor, fordi det var mors dag i søndags.
Når det er fars dag, plejer jeg altid at købe noget til min stedfar også.

Kan ikke vise jer, hvad jeg har købt til hende, da hun sikkert læser med.

Så havde de spanskrør i år. Eller de kaldte dem godt nok noget andet.
Men var lidt skuffet over dem. De var ikke så sprøde, som jeg husker dem, og så var de lidt tørre i midten.

Men det har været sådan en hyggelig dag.
Nu er jeg godt nok også træt.

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Lyder da hyggeligt og som nogle gode ting I Jar fået købt :)

    xoxo Line
    deterlinesliv.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Det var også rigtig hyggeligt, og ja nogle gode ting vi fik købt med hjem(:

    SvarSlet