torsdag den 31. maj 2012

Hvor er det tidligt

Hold da op, jeg er træt.
Jeg ved godt, at stå op kl. 8.00 ikke er tidligt for nogen, da de skal i skole osv,
men det er tidligt for mig. Har svært ved at holde mine øjne åbne, men vi kom også sent i seng igår aftes.

Her snart skal jeg ud og køre, og så hjem hurtigt, bagefter til samtale med en vejleder.
Gider ikke køre hele vejen hjem for egentlig at køre tilbage, men gider heller ikke være nede i byen i 1,5 time, så vil hellere køre hjem, men er bare ikke glad for at køre hen til vejlederen, da der er så meget traffik lige der, hvor de ligger. Har tænkt på det, lige siden jeg fik at vide, jeg skulle være der kl. 13.00, fordi så kan Casper ikke køre mig, men jeg ved, jeg nok skal komme igennem det. ( Altså med lyskrydset osv.)

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar