onsdag den 2. maj 2012

Fødselsdags stress

På fredag kommer min veninde Mette og Caspers storebror her ved 11 tiden om formiddagen. Vi skal senere ned til Caspers forældre, hvor vi skal gøre klar til Caspers fødselsdag om lørdagen.
Caspers storebror har haft fødselsdag, så han får gaver af os på fredag.
Jeg glæder mig virkelig også til at se Mette igen(:

Fox skal passes ved en, vi kender fra lørdag morgen til søndag morgen.
Uuh det bliver hårdt og svært for mig. Specielt at skulle sove uden ham.
Det er første gang, jeg ikke skal sove med ham.

Engang da vi sov ved min mor og stedfar, gik han ind til dem, og var der halvdelen af natten, og det var virkelig underligt.
Men kan være jeg er så træt der lørdag nat, at jeg bare falder i søvn med det samme.

Jeg skal imorgen lave en overraskelse til Caspers fødselsdag.
Det er nogle tændstikæsker, hvor jeg limer billeder på af ham.
Men skal også nå at skrive en tale og printe den ud.
Og det er en tale med nogle spørgsmål, han skal svare på, og som præmie får han en biografboks, og den skal jeg også nå at pakke ind.

Så lidt har jeg da at lave.
+ fredag skal vi faktisk nå at bage nogle af kagerne, men jeg ved faktisk ikke, hvordan vi skal nå det, da Mette og storebroren er her kl. 11. Men ja tidligt op må vi jo bare komme(:
Har virkelig glædet mig til, at Casper skal holde 25 års fødselsdag(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar