torsdag den 17. maj 2012

En flot blog

Nu har jeg fået en ny header på bloggen.
Det er en Rikke har lavet. Hun har selv en vidunderlig blog, som jeg synes, I skal kigge forbi.
I kan finde hendes blog lige her http://believeinbutterflies.blogspot.com/

Jeg er rigtig glad for min nye header. Den er lige mig.
Jeg står med vores ene kat Nala, da hun var killing.

Så oppe hvor man skriver webadresser, har jeg fået et andet logo end blogger logoet.
Det forstiller en hund, og det er også Rikke, der har hjulpet mig med det.
Mit betjeningspanel er blevet gjort gennemsigtig i farven.
Så nu er min blog bare rigtig pæn(:

1000 tak, Rikke, for al den hjælp. Kunne ikke have fået så flot en blog uden dig(:

Kram Heidi(:

3 kommentarer:

  1. Det var så lidt! :)
    Vil altid gerne hjælpe!

    Nat nat! :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det blevet fint! Det er lige dig :D

    SvarSlet
  3. Mange tak, Rikke(:

    Mange tak, Helena. Ja, synes også, det lige er mig(:

    SvarSlet