torsdag den 10. maj 2012

Bryllup

Jeg er blevet inviteret til bryllup.
Min faster skal giftes. Altså min stedfars søster.
Jeg har aldrig været til bryllup før, så jeg glæder mig VILDT meget.
Og jeg er så glad for, jeg er blevet inviteret med, fordi det er flere år siden, jeg sidst har set hende.
Har ikke fået indbydelsen endnu, da hun skrev på facebook for at få min adresse.
Det er til september.

Nu går mine tanker allerede på, hvad jeg skal have på.
Skal ud og finde en fin kjole(:

Har været på inde på skolen for at melde mig ud af fagene, så nu går jeg officelt ikke mere på vuc. Det er lidt underligt at tænke på. Til sommer havde jeg gået der i 3 år.
Men er glad for, det er overstået med at have været derinde og melde mig ud.

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Tillyke med din faster! :)

    Havde det på samme måde, da jeg fik af vide at min kusine skulle giftes her den 2. juni. Og jeg kiggede på kjoler flere måneder før og endte med, at finde den helt rigtig til kun 200,- fra Vero Moda! Jeg glæder mig også rigtig meget til min kusines bryllup, da det også er det første bryllup jeg skal til! :)

    SvarSlet
  2. Mange tak(:

    Jeg kan godt forstå, at du glæder dig(:
    Jeg tænker virkelig også bare på, hvad jeg skal have på osv allerede(:

    SvarSlet