onsdag den 30. maj 2012

1000 tak

Om lidt skal jeg gøre mig klar til at tage afsted til førstehjælps kursus.
Glæder mig meget til, at det er overstået.
Håber inderligt, at tiden går hurtig, men gør den sikkert ikke.
Sådan plejer det at være, når man gerne vil have noget, der skal overståes.

1000 tak til jer, der deltager i min give away, og
en stor tak til søde Helena, der har denne fantastisk blog http://www.helenalindvig.com/
Hun har nemlig reklameret for min give away på hendes blog.
Det er så sødt af hende<3

Er i et dilemma. Jeg ved ikke helt, hvilken taske jeg skal tage med idag, men
har en del ting, jeg skal have med som sodavand, vand, crossaniner osv.
Så ender nok med at blive den store Louis Vuitton taske, fordi det er den største taske, jeg har.

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. http://dkgiveaway.blogspot.com/2012/05/give-away-hos-dyreglad-pige_30.html


    har lige lagt den frem igen med det nye link :)

    SvarSlet
  2. 1000 tak. Betyder rigtig meget for mig(:

    SvarSlet