mandag den 30. april 2012

Tillykke min skat

Idag har min kære skat 25 års fødselsdag(:
Han fik kanel i morges, men det kommer nok billeder af det imorgen i et indlæg(:
Men han havde ikke troet, jeg kunne finde på det, meeen det kunne jeg så(:

Vi har gjort rent. ØV. Hader det.
Men hvor er vejret dog godt idag. Vi har også været ude og gå tur med lille Fox(:

I aften kommer Caspers forældre og lillebror. Vi har nogle ting, vi skal planlægge ang. fødselsdagen på lørdag. Så skal vi have lækkert mad. MUMS.

Håber, I nyder det fantatiske vejr.

Kram Heidi(:

3 kommentarer:

  1. Tillykke til ham:)

    tjek mig og min venindes blog ud:
    http://too-wilds.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Stort tillykke til ham :D

    xoxo Line
    deterlinesliv.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Mange tak begge to.
    Ida: Skal nok tjekke jeres blog ud(:

    SvarSlet